Tuesday, June 7, 2011

best cartoon !!


cute kan ! heee !
kemarin time aku boring aku pinjam la laptop aunt aku . then , aku pergi la buka movie dia . sekalinya aku jumpa ne movie . best o0o cerita nya . sedih lagik . comel kan budak di atas me . haha ! terpikat aku tengok kecomelannya . heee . antara dorank 3 beradik . dia paling comel dan paling bongsu . manja lagik perangai dia . maklum la budak-budak kan . haha ! dorank 3 beradik ne di ambil sebagai anak angkat oleh seorang pemuda . pemuda tu seorang yang jahat . tapi , sebenarnya dia tidak begitu . dia sebenarnya sayang sama budak-budak . dia tidak sampai hati mau dera anak angkat nya 3 orang tu . heee . time dia kecil dia bercita-cita hendak menjadi seorang angkasawan dan ingin pergi ke planet . tapi , ibu dia tidak bagi . tu la sebab dia jadi jahat tu . dia langsung tidak ambil peduli pasal orang lain . tapi , dia sangat ambil berat sama 3 orang anak angkat nya . ending cerita ne , pemuda tersebut hidup bahagia dengan 3 orang anak angkat nya tu . heeee ! best kan cerita ne . kalau tak best tak paya baca . senang cerita . haha !

✿ habis baca diam-diam ok . thank you and please come again . love you all . hate COPYCATE . ✿

No comments:

Post a Comment

copyright@segala yang ada dalam blog adalah HAK MILIK yaya . thank you .