Friday, June 10, 2011

nasib baik . haha !

we back ! heee !
nasib baik kau online tadi kalau tidak . kita teda papa la jawab nya . haha . suda di marah baru mau buat . bongok nya juga . adey . so cerita nya sini . kami cple balik . heee . x pa la . aku test luk . manala tau kami lama bcple nanti . sekali mau lupakan yang satu orang tu . susah juga mau lupakan orang yang kita sayang betul . huhu . ndak pa la . aku kuat kan semangat untuk melupakan semua yang berkaitan sama dia . insyallah . heee . doa-doakan la aku juga k . supaya dapat lupakan dia . huhu . semua janjinya aku masih pegang . tapi dia ndak pernah tunaikan satu pown . tapi , ndak pa la . asalkan dia happy . kalau dia happy aku pown tumpang happy . heee . tapikan , aku rindu betul bah sama dia . macam mana la tu yaa . huhu . aku pown x tau macam mana . biasanya kalau aku rindu dia aku pegi buka profile dia . nampak-nampak picture dia . heee . sian kan aku ne . huhu . itu la yang di nama kan cinta tak kesampaian . hmmmm .

✿ habis baca diam-diam ok . thank you and please come again . love you all . hate COPYCATE . ✿

No comments:

Post a Comment

copyright@segala yang ada dalam blog adalah HAK MILIK yaya . thank you .