Thursday, June 16, 2011






haaaaaaaaaa ! ne la keja ku satu hari di rumah . boring gila !!! . menyesal aku tak pergi ke sekolah . haha . tapi , best juga bole tidur lama-lama . wakaka . tak lama gundut tidur terus . haha . tadi aku seorang jak di rumah time pagi . then, tengah hari ada hantu dua ekor (adik-adik ku) teman kan aku dan menjahanam kan tidur ku . wakaka . picture di atas ne pown time aku tengah nak tido daa . terus di ganggu oleh hantu dua ekor tu . haha . tak pa la . daripada teda kawan di rumah . duduk macam orang gila . tidur macam beruang . buat lemak . haha . eeeeee ! tak mau la jadi gungut . nanti di ejek oleh kawan-kawan . haha . tapi , kalau gundut nampak comel sikit kn ? yaka ya ? hahahaha ! akeh la . aku mau sambung tidur lagik jap . haha !


✿ habis baca diam-diam ok . thank you and please come again . love you all . hate COPYCATE . ✿

No comments:

Post a Comment

copyright@segala yang ada dalam blog adalah HAK MILIK yaya . thank you .