Wednesday, June 8, 2011

tired !! argh !!


baru balik dari tempat kenduri . haha ! sebenarnya kenduri tu di rumah kazen aku juga . heee . tinggal satu taman . lagipun dekat la juga . jalan kaki pown bole sampai daa . tak sampai 10 minit . haha ! tu la pasal penat sebab jalan kaki . maklumla kenak-kenak lagi orang yang pemalas . haha . tadi time di sana aku makan sup sikit jak . sebab aku baru jak buka time maghrib then ada kenduri la pula di rumah kazen . heee . tadi aku ada nampak bekas kawan sekolah rendah aku dulu time di rumah kazen aku tu . rupa-rupanya kakak dia bekawan sama kazen aku tu . tu la sebab dia ada di sana juga . haha ! miss pula sama kawan sekolah rendah dulu . hari tu dorank ada buat renunion tapi aku tak pergi cause tak di bagi oleh parents . huhu . tapi, tak pa la asalkan masih boleh behubung di facebook . weeee ! haha~

✿ habis baca diam-diam ok . thank you and please come again . love you all . hate COPYCATE . ✿

No comments:

Post a Comment

copyright@segala yang ada dalam blog adalah HAK MILIK yaya . thank you .